تعامل با مشتریان یکی از بزرگترین جنبه‌های فعالیت‌های یک فروشگاه می‌باشد. درجه عملکرد عالی و کارآمد کارکنان فروش شما بسیار حساس بوده و تاثیر مستقیمی بر رضایت‌مندی مشتریان خواهد داشت. در نتیجه تجهیز کردن کارکنان خود به ابزارها و روش‌هاییکه سرعت آنها را افزایش می‌دهد و باعث بهبود عملکرد آنها می‌گردد بسیار در موفقیت شما تاثیرگذار خواهد بود.

با هدف ایجاد رضایتمندی و بازگشت مشتریان شما نیازمند آنید تا:
  • سرعت پاسخگویی را بالا ببرید.
  • دید بهتری بر روی موجودی قفسه ها داشته باشید
  • به اطلاعات مشتریان دسترسی آنی داشته باشید
  • درصد از دست رفتن فروش را کاهش دهید
  • نیازهای مشتریان را ثبت نمایید.

همۀ این موارد تنها با برنامه ریزی دقیق میسرخواهد بود. برای برنامه ریزی دقیق شما باید اطلاعات به هنگام و دقیقی داشته باشید. پس نیازمند سیستمی برای شفاف سازی رخ داد خای داخل فروشگاه هستید.

در صورتی که از سیستم بارکدینگ در فروشگاه خود استفاده نمایید.  می‌توانید با استفاده از یک نرم‌افزار فروشگاهی این شفافیت را در حداقل زمان بدست آورید، آنچه در سیستم بارکدینگ فروشگاهی مهم است پایداری و وفاداری شما به پیروی از عملکردها و راهکارهای تعیین شده توسط تیم نرم افزاری است.

بارکدگزاری محصولات شما قادر هستید تا:
  • از موجودی داخل فروشگاه با خبر باشید.
  • از موجودی انبار فروشگاه اطلاع داشته باشید.
  • از صندوق های فروشگاهی برای تسریع تسویه حساب استفاده نمایید.
  • از خطای نیروی کار بکاهید
  • امکان مقایسه و انتخاب به مشتریان خود بدهید.
  • آمار دقیقی از فروش روزانه، ساعتی، دقیقه ای و کانتریداشته باشید.
  • بروز رسانی اطلاعات، قیمتها و سیاست گزاریها تنها با اعمال چند کلیک میسر گردد.
  • امکان پیاده سازی Field of Mobility

آنچه تاکنون صورت پذیرفته، استفاده از کاغذها و ثبت اطلاعات در هنگام مواجه شدن با مشتریان در سطوح فروشگاه بوده. یا مشتریان باید مستقیما به کانتر ها مراجعه می نمودند. اما امروزه با استفاده از موبایل کامپیوترها آزادی عملکرد به فروشندگان داده شده تا در هر لحظه و در هر مکان:

  • نظرات مشتریان دریافت نمایند
  • تسویه حساب کنند
  • به سوالات آنها پاسخ دقیق و با توجه به اطلاعات دهند.
  • انبارگردانی سیار داشته باشند
  • کسری قفسه ها را مشخص نمایند
  • و….